piątek, 21 marca 2008

Zyczenia z Wyspy na Wielkanoc


Iorana Rapa Nui. Czesc Rapa Nui..Iorana i Wam... Dzis krotko, bo Wielki Piatek i nie tylko zoladek trzeba oszczedzac. Dla Was wszystkich zyczenia swiateczne z Wyspy Wielkanocnej. Mial byc film ale przy tej predkosci netu ladowalbym go do mojego odlotu...



Na razie nie mam slow na to aby okreslic jak jest tu cudownie. I jacy cudowni sa ludzie... Dzisiaj zdobylem swoja Golgote w niesamowitym upale najwyzszy wulkan Wyspy, tak sobie postanowilem, ze na czczo... Z planowanych 5 godzin zrobilo sie 10, bo przeszedlem cala wyspe wzdluz... Mam nadzieje, ze do niedzieli zmarchwychwstane... Jajka, zakupione, pisanki zrobione... Jestem po ostatniej wieczerzy wczorajszej ze zlowionej barakudy i wina... W niedziele msza o 9.00. Wam wszystkim przezyc, nie tylko transcendentych, podczas tych Swiat zycze... Wielu zajaczkow, duzych jaj i wszystkiego naj...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Krzysiu, zaczytuję się w tej Twojej przygodzie... Chciałabym napisać Ci więcej, ale nie znam Twojego adresu mailowego! Jak to możliwe? A tak, że mi nie podałeś ! Wesołych Świąt, fajnych dni i Wielkich-Nocy ;-)

Anonimowy pisze...

kwojtera MALPA poczta.onet.pl
KRS