poniedziałek, 21 kwietnia 2008

AUSTRALIA - Co to jest kozdzizgo?

Dzisiaj tylko zdjecia. Bo poniewaz gdyz nie mam nastroju opisywalnego dzis... Jak wroce do Sydney rozwiazanie quizu co to jest kozdziuzgo i opis slowno muzyczny... Australia wreszcie pachnie... Moja matka chrzestna dostawala przez 20lat kalendarze ze zdjeciami Australii od swego znajomego... Gdy zobaczylem pierwszy nie bylo sily abym wzial u niej do reki cokolwiek innego mimo, ze polonistyczne polki uginaly sie od ksiazek... A teraz uginaja sie u mnie. Tylko kalendarze gdzies przepadly... I niesmak pozostal...A stan zakochania w kontynencie trwal... I trwa...



Mozna tak:



Ale przy prostej drodze trzeba uwazac: 200 A$. F..k!

Malo co zostalo by mi cos takiego


I jadac przez River Land osiaga sie Red Australia - Outback New South Wales, gdzie przejezdza sie nie tylko piekne krajobrazy:



Gdzie podobno czasem pada deszcz, w co nie bardzo mi sie chce wierzyc


Mijajac po drodze roznorodnosci i inne widowiska:
Jeb..ne kangury wlaz... sorry wskakujace :-) pod kola




Pola bawelny


Zbozowe elewatory


Pure blondies...


Rozne widowiska w uroczych, malych dzikozachodnich miasteczkach




Pielegnujac domowe ognisko...Przy tradycyjnym slonca zachodzie pod eukaliptusami...





1 komentarz:

Evika pisze...

Szacuneczek za zdjęcia:)